PandaDoc
v.a. €18
About the PandaDoc
Het eerste idee voor PandaDoc ontstond in 2011, maar werd later in 2014 opgericht. Inmiddels heeft Amerikaanse softwarebedrijf twee hoofdkantoren: in Wit Rusland (Minsk) en in Florida (St. Petersburg). PandaDoc biedt een alles-in-één oplossing voor documenten automatisering. Met de software van PandaDoc gaat het maken, goedkeuren, verzenden en elektronisch ondertekenen van documenten een stuk efficiënter en sneller. En dit allemaal met via een gebruiksvriendelijke interface en voor een redelijke prijs.
Over PandaDoc
PandaDoc biedt vier verschillende plannen aan
Gratis eSign
Uploaden, verzenden voor eSignature en betaling innen voor zoveel documenten als je maar wilt
- Onbeperkte juridisch bindende eSignatures
- Onbeperkte uploads van documenten
- Betalingen
- Mobiele app
Essentials
Maak documenten met sjablonen of de ingebouwde editor. Verzamel eSignatures en volg documenten ook in realtime
- Alle functies van Gratis eSign plus;
- Sjablonen
- Drag-and-drop-documentbewerking met uitgebreide media
- Documentanalyse
- 24/7 ondersteuning via e-mail en chat
Business
Sluit je CRM aan en automatiseer je document workflows van creatie tot eSignature
- Alle functies van Essentials plus;
- Integraties voor CRM en Zapier
- Contentbibliotheek
- Branding op maat
- Goedkeuringsworkflows
- Formulieren (betaald)
- Bulkverzending (betaald)
Enterprise
Voor teams die meer mogelijkheden nodig hebben, waaronder integraties zoals Salesforce en API
- Alle functies van Business plus;
- SSO-ondersteuning en aangepaste gebruikersrollen
- Onbeperkt aantal werkruimtes voor teams
- Rapportage over gebruikerspresentaties en content
- Integratie van Salesforce (betaald)
- API