Hoeveel reiskosten krijgen medewerkers?
Wanneer je met je eigen vervoer, carpoolt of met het openbaar vervoer reist kan je werkgever maximaal €0,19 per kilometer als vergoeding geven. Als je […]
Interne communicatie tools software verwijst naar een breed scala aan software tools en platforms die zijn ontworpen om de interne communicatie binnen een organisatie te verbeteren. Deze tools bieden verschillende functies voor het delen van informatie, het communiceren van updates en het samenwerken aan projecten.
Door gebruik te maken van interne communicatie tools software kunnen organisaties communicatie stroomlijnen, de samenwerking tussen teams verbeteren, de efficiëntie verhogen en de productiviteit verhogen. Dit leidt vaak tot een betere werkcultuur en tevredenheid onder werknemers en klanten.
Confluence is een bedrijfswiki ontwikkeld in 2004 door softwarebedrijf Atlassian. Het hoofdkantoor is te vinden in Sydney, Australië. Atlassian bouwt tools zoals Jira, Confluence, Bitbucket en Trello om teams over de hele wereld te helpen behendiger, creatiever en beter op elkaar afgestemd te worden. Confluence biedt vier verschillende abonnementen aan: Free, Standard, Premium en Enterprise.
Asana is een web en mobiel platform opgericht in 2008 door Dustin Moskovitz en Justin Rosenstein. Het hoofdkantoor is te vinden in San Francisco, California. Asana is ontworpen om teams te helpen bij het organiseren, volgen en beheren van hun werk. Asana biedt drie pakketten aan: Basic, Premium en Business.
Hub pancentric is een softwarebedrijf opgericht in 2003. Het hoofdkantoor bevindt zich in Londen, Engeland. Het bedrijf transformeert de manier waarop je bedrijf intern en extern communiceert en informatie deelt. The Hub is een veelzijdig intranet, een beveiligd klantenportaal en een communicatieplatform dat wordt gebruikt door teams, bedrijven en gemeenschappen van elke omvang en uit elke branche. Hub biedt geen verschillende pakketten aan maar één abonnement.
Het moederbedrijf van Onboard, Passageways, werd opgericht in 2003. Het hoofdkantoor bevindt zich in Indianapolis, Indiana. Het bedrijf bedient meer dan 2.000 organisaties en hun 12.000 besturen en commissies in 32 landen wereldwijd. Onboard biedt drie verschillende pakketten aan: Essentials, Premium en Ultimate.
Speakap is gelanceerd in 2011 door Erwin van der Vlist en Patrick van der Mijl. Naast het hoofdkantoor in Amsterdam heeft het bedrijf ook kantoren in New York City, London, Biederitz en Brussels. Speakap staat voor eenvoudige, directe en efficiënte communicatie die jou helpt om elke werknemer te bereiken met het juiste bericht op het juiste moment. Speakap biedt drie pakketten aan: Basic, Premium en Premium Plus.
Interne communicatie tools software helpt organisaties om effectieve communicatie en samenwerking tussen medewerkers te stimuleren. De software zorgt dat medewerkers kunnen communiceren, informatie delen, samenwerken en feedback geven, ongeacht hun locatie of tijdzone. Door effectieve communicatie te bevorderen, kunnen organisaties de prestaties verbeteren en de operationele efficiëntie verhogen.
Interne communicatie software is dus een waardevolle tool voor organisatie die effectieve communicatie en samenwerking tussen medewerkers willen bevorderen. Het heeft vele voordelen, zoals verbeterde samenwerking, betere betrokkenheid en verbeterde productiviteit. Door interne communicatie tools kunnen bedrijven hun prestaties te verbeteren en de cultuur te versterken.
Interne communicatie tools software kan verschillende functies hebben, afhankelijk van het specifieke platform dat wordt gebruikt. Hier zijn enkele van de meest voorkomende functies die interne communicatie tools software kan hebben: